top of page

Forever Matinkylä will start using the MyForever app on October 28, 2025 – changes to access and services

  • Writer: Sami Parikka
    Sami Parikka
  • 27.10.
  • 4 min käytetty lukemiseen

Päivitetty: 1 päivä sitten

Forever Matinkylä will start using the MyForever app!



Access to Forever Matinkylä and the badminton hall outside customer service opening hours will now happen via the MyForever mobile app. Court bookings and management will be handled through the app. All previously used door codes and magnet stripe cards will be deactivated. ! New Forever Club -member cards are working. Access to Forever and the badminton courts during customer service hours will continue as usual, without the need for the app.

Impact on ESB activities: This mainly affects ESB’s court bookings and their management, as well as ESB’s morning, evening, and weekend groups and events.

These ESB groups have a separate, temporary door code (will be sent separately to the group members).

The code is valid only 20 minutes before the session starts and 20 minutes after it ends. All previously used door codes will be deactivated.


Note: Any other additional solutions tailored specifically for ESB will be announced separately



Foreverin tiedote:

Siirrymme uuteen järjestelmään 28.10. alkaen

Digitaaliset palvelumme uudistuvat! Siirrymme uuteen järjestelmään 28.10.2025 alkaen, jolloin otamme käyttöön myös uuden MyForever-sovelluksen. Tässä viestissä saat lisätietoa uudistuksesta ja siihen liittyvistä toimenpiteistä.

MyForever pähkinänkuoressa


Mitä etuja uudistus tuo?

Uusi järjestelmä tekee asioinnista entistä helpompaa ja sujuvampaa. Voit jatkossa ostaa palveluja, tehdä varauksia sekä hoitaa maksut kätevästi yhdessä sovelluksessa.

  • Sisäänpääsy helposti sovelluksen avulla – enää et tarvitse ovikoodeja ulko-oven avaukseen.

  • Tuotteet kätevästi applikaatiosta – palveluiden osto jatkossa suoraan puhelimestasi.

  • Helppo ajanvaraus – varaa ja peru ajanvarauksesi nopeasti omalta laitteeltasi, silloin kun sinulle sopii (huomioiden varauskäytännöt).

  • Ajantasaiset ilmoitukset – saat heti tiedon varauksistasi, muutoksista ja peruutuksista.

  • Sinulle sopivat tarjoukset – kampanjat ja tarjoukset kohdistetaan juuri sinun tarpeisiisi.

  • Selkeä viestintä – saat jatkossa kaikki tärkeät tiedot yhdestä paikasta, ilman että mikään menee ohi.

Varaus- ja kulkukäytäntöjen muutoksia ajalle 28.–29.10.2025


  • Mailapelivuoroja voi varata vanhassa järjestelmässä vielä tiistaiksi 28.10.2025.

  • Keskiviikko 29.10.2025 ja sen jälkeiset päivät avautuvat varattaviksi tiistaina 28.10. klo 17.00 uudessa MyForever-sovelluksessa ja verkkosivuillamme.

  • Tiistaina 28.10. kulku vielä vanhalla lukijalla ja jäsenkortilla.

  • Keskiviikosta 29.10. alkaen sisäänpääsy uudella lukijalla ja MyForever-sovelluksella. Mikäli käytössäsi on jäsenkortti, se päivittyy automaattisesti uuteen järjestelmään, ja toimii uudessa lukijassa entiseen tapaan.

Siirtymäpäivänä vanha jäsenpalvelujärjestelmä poistuu kokonaan käytöstä, ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan järjestelmän. Nykyiset jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti uuteen järjestelmään ja toimivat jatkossakin uusissa, toimipisteille asennetuissa kulkulaitteissa. Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.

MyForever-sovellus ladattavissa tiistaista 28.10. klo 17.00 alkaen.Sovellus on ladattavissa sovelluskaupoista tiistaista 28.10. klo 17.00 alkaen. Kirjautumalla sovellukseen saat uudet edut käyttöösi ja voit käyttää uutta varauskalenteriamme varataksesi ryhmäliikuntatunteja, mailapelivuoroja tai lastenhoitoja 29.10. päivämäärästä eteenpäin.

Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus. Sovellus on ladattavissa tiistaista 28.10. klo 17.00 alkaen.

Miten kirjaudun MyForever-sovellukseen ja uuteen ajanvaraukseen? Kirjautuminen onnistuu vanhalla sähköpostiosoitteellasi, mutta vanha salasanasi ei toimi uudessa järjestelmässä. Luo uusi salasana valitsemalla kirjautumissivulta ”Salasana unohtunut” ja seuraa ohjeita. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan järjestelmään ja käyttämään sen etuja ja toimintoja.

Tarkistathan yhteystietosi Kirjautuessasi uuteen järjestelmään ensimmäistä kertaa, siirry omaan profiiliisi ja tarkista, että yhteystietosi ovat oikein ja olet antanut meille markkinointiluvan. Mikäli tietoihisi on tullut muutoksia, voit päivittää niitä myöhemmin suoraan MyForever-sivulla tai -sovelluksessa. Antamalla meille markkinointiluvan et jää paitsi ajankohtaisista eduista ja kampanjoista.

Katso kaikki kysymykset ja vastaukset

Olemme koonneet tärkeimpiä uudistusta koskevia tietoja kotisivuillemme. Mikäli sinulla on kysymys, johon et vielä löydä sivulta vastausta, voit olla yhteydessä toimipisteen asiakaspalveluun.




Foreverin tiedote:

Siirrymme uuteen järjestelmään 28.10. alkaen

Digitaaliset palvelumme uudistuvat! Siirrymme uuteen järjestelmään 28.10.2025 alkaen, jolloin otamme käyttöön myös uuden MyForever-sovelluksen. Tässä viestissä saat lisätietoa uudistuksesta ja siihen liittyvistä toimenpiteistä.

MyForever pähkinänkuoressa


Mitä etuja uudistus tuo?

Uusi järjestelmä tekee asioinnista entistä helpompaa ja sujuvampaa. Voit jatkossa ostaa palveluja, tehdä varauksia sekä hoitaa maksut kätevästi yhdessä sovelluksessa.

  • Sisäänpääsy helposti sovelluksen avulla – enää et tarvitse ovikoodeja ulko-oven avaukseen.

  • Tuotteet kätevästi applikaatiosta – palveluiden osto jatkossa suoraan puhelimestasi.

  • Helppo ajanvaraus – varaa ja peru ajanvarauksesi nopeasti omalta laitteeltasi, silloin kun sinulle sopii (huomioiden varauskäytännöt).

  • Ajantasaiset ilmoitukset – saat heti tiedon varauksistasi, muutoksista ja peruutuksista.

  • Sinulle sopivat tarjoukset – kampanjat ja tarjoukset kohdistetaan juuri sinun tarpeisiisi.

  • Selkeä viestintä – saat jatkossa kaikki tärkeät tiedot yhdestä paikasta, ilman että mikään menee ohi.


Varaus- ja kulkukäytäntöjen muutoksia ajalle 28.–29.10.2025


  • Mailapelivuoroja voi varata vanhassa järjestelmässä vielä tiistaiksi 28.10.2025.

  • Keskiviikko 29.10.2025 ja sen jälkeiset päivät avautuvat varattaviksi tiistaina 28.10. klo 17.00 uudessa MyForever-sovelluksessa ja verkkosivuillamme.

  • Tiistaina 28.10. kulku vielä vanhalla lukijalla ja jäsenkortilla.

  • Keskiviikosta 29.10. alkaen sisäänpääsy uudella lukijalla ja MyForever-sovelluksella. Mikäli käytössäsi on jäsenkortti, se päivittyy automaattisesti uuteen järjestelmään, ja toimii uudessa lukijassa entiseen tapaan.

  • Siirtymäpäivänä vanha jäsenpalvelujärjestelmä poistuu kokonaan käytöstä, ja uusi MyForever-palvelu sekä sovellus korvaavat vanhan järjestelmän. Nykyiset jäsenkortit ja kulkutunnukset päivittyvät automaattisesti uuteen järjestelmään ja toimivat jatkossakin uusissa, toimipisteille asennetuissa kulkulaitteissa. Vakiovuorot siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti tutuille paikoilleen.



MyForever-sovellus ladattavissa tiistaista 28.10. klo 17.00 alkaen.

Sovellus on ladattavissa sovelluskaupoista tiistaista 28.10. klo 17.00 alkaen. Kirjautumalla sovellukseen saat uudet edut käyttöösi ja voit käyttää uutta varauskalenteriamme varataksesi ryhmäliikuntatunteja, mailapelivuoroja tai lastenhoitoja 29.10. päivämäärästä eteenpäin.

Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimeltä MyForever ja lataa sovellus. Sovellus on ladattavissa tiistaista 28.10. klo 17.00 alkaen.


Miten kirjaudun MyForever-sovellukseen ja uuteen ajanvaraukseen?

Kirjautuminen onnistuu vanhalla sähköpostiosoitteellasi, mutta vanha salasanasi ei toimi uudessa järjestelmässä. Luo uusi salasana valitsemalla kirjautumissivulta ”Salasana unohtunut” ja seuraa ohjeita. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan järjestelmään ja käyttämään sen etuja ja toimintoja.


Tarkistathan yhteystietosi

Kirjautuessasi uuteen järjestelmään ensimmäistä kertaa, siirry omaan profiiliisi ja tarkista, että yhteystietosi ovat oikein ja olet antanut meille markkinointiluvan. Mikäli tietoihisi on tullut muutoksia, voit päivittää niitä myöhemmin suoraan MyForever-sivulla tai -sovelluksessa. Antamalla meille markkinointiluvan et jää paitsi ajankohtaisista eduista ja kampanjoista.


Katso kaikki kysymykset ja vastaukset

Olemme koonneet tärkeimpiä uudistusta koskevia tietoja kotisivuillemme.

Mikäli sinulla on kysymys, johon et vielä löydä sivulta vastausta, voit olla yhteydessä toimipisteen asiakaspalveluun.

 
 
 
bottom of page